Yhdistyksen syyskokouksen kuulumisia

20.11.2022

Tänään sunnuntaina 20.11. Lasten oikeuksien päivänä kokoustettiin yhdistyksen syyskokouksen merkeissä.

Kokoonnuimme Järjestökeskus Kitisellä ja olihan ihana nähdä myös uusia kasvoja yhdistyksen kokouksessa.

Kokous valitsi yhdistykselle puheenjohtajan tehtävää jatkamaan Jenna Simontaipaleen. Lisäksi valittiin uusi hallitus, joka sai uusia jäseniä pois jäävien tilalle. Kokous hyväksyi yhdistyksen ensi vuoden toimintasuunnitelman sekä talousarvion.

Sääntömääräisten asioiden lisäksi kokouksessa muistettiin MLL:n myöntämällä pronssisella ansiomerkillä Petra Lakkalaa ja yhdistyksen myöntämällä kiitosmerkillä ja kunniakirjalla Anna-Kaisa Siuruaista. Petra ja Anna-Kaisa eivät valitettavasti olleet läsnä kokouksessa, mutta heille luovutetaan muistamiset myöhemmin.

Yhdistyksen uusi hallitus esittäytyy, kun vuoden vaihteen jälkeen järjestäytymiskokouksessa on vastuutehtävät jaettu.