Muistamisia ja siirtyminen joulutauolle

25.11.2021

Yhdistyksen sääntömääräinen syyskokous pidettiin Alantalolla 24.11.2021. Kokouksessa valittiin yhdistyksen puheenjohtajan tehtävässä jatkamaan Jenna Simontaival. Hallitusväki vahvistui yhdellä uudella varajäsenellä.

Syyskokous hyväksyi vuoden 2022 toimintasuunnitelman sekä talousarvion toiminnan perusteiksi.

Kokouksen yhteydessä muistettiin henkilöitä, jotka ovat suorittaneet ansiokkaasti työtä lasten ja nuorten hyväksi. Tekemästään työstä MLL on myöntänyt Anu Kukkulalle, Jaana Kelontekemälle ja Hanna Kortteelle Mannerheimin Lastensuojeluliiton pronssisen ansiomerkin. Pronssiset ansiomerkit myönnetään vapaaehtois- ja luottamushenkilöille tunnustuksena pitkäaikaisesta, vähintään 5 vuotta kestäneestä työstä liiton, sen piirijärjestöjen ja/tai paikallisyhdistysten tai näiden hallinnoimien yhteisöjen hyväksi.

Yhdistyksen hallitusväki siirtyy syyskokouksen myötä pitämään ansaittua joulutaukoa. Vuosi 2022 käynnistyy tammikuussa hallituksen järjestäytymiskokouksella. Luvassa on ensi vuodelle mm. lapsiperheille  suunnattu ensiapukoulutus ja pyrimme saamaan keväälle Sodankylään jonkin mukavan teatteriesityksen.

Oikein rauhallista Joulun aikaa kaikille!

MLL Sodankylän hallitusväki

Anu Kukkula ja Hanna Korte.