K-Supermarket Pohjantähti kannustaa liittymään MLL Sodankylän jäseneksi

21.9.2021

Yhteistyössä K-Supermarket Pohjantähden kanssa meillä on meneillään juuri mukava kampanja 17.9.-10.10.2021 välisenä aikana MLL Sodankylän jäseneksi liittyville.

Kaikki tuona aikana liittyvät uudet aikuisjäsenet saavat liittymislahjaksi 20€:n arvoisen K-ryhmän lahjakortin. Myös kaikille alle 18-vuotiaille uusille jäsenille on luvassa yllätyslahja kiitokseksi jäsenyydestä.

K-Supermarket Pohjantähden kauppiaat Henna ja Mikko haluavat olla tämän kampanjan myötä tukemassa yhdistyksemme työtä paikallisten lapsiperheiden hyväksi.

Kiitos jo tässä kampanjan alkumetreillä Hennalle ja Mikolle!

Täytyy kyllä vielä tähän loppuun erikseen mainita Pohjantähden arkea helpottavasta verkkokaupasta. Kauppaostokset voi tehdä omalta kotisohvalta ja ne voi hakea kaupalta valitsemanaan ajankohtana tai vaihtoehtoisesti kauppa voi tuoda ostokset kotiovelle.

K-Supermarket Pohjantähden löydät muuten myös some-kanavista:

Facebook: K-Supermarket Pohjantähti

Instagram: @ksmpohjantahti

Vuosittainen jäsenmaksumme on vain 20€ aikuisjäseneltä.

Jäseneksi pääset liittymään klikkaamalla tästä

Muistathan, että kannattaa liittää myös perheen lapset jäseneksi. Alle 18-vuotiaista ei veloiteta jäsenmaksua ollenkaan.