Isien ja lasten ideointi-ilta

25.9.2021

Torstaina 23.9. kokoonnuimme Pappilanniemen kodalle ideoimaan isä-lapsi toimintaa makkaranpaiston merkeissä. Koska nyt herätellään käyntiin vuosien takaista toimintaa, oli vähän jännitystäkin ilmassa, saapuuko paikalle vain oma mies ja poika vai tuleeko sittenkin paljon väkeä ja eväät loppuu kesken. Paikalle saapui viisi isää lapsineen, eväät riitti ja mukavasti tuli ideoita esiin. Me yhdistyksessä olemmekin oikein positiivisilla mielin käynnistämässä toimintaa. Toiveita tuli mm. retkestä Luostolle pulkkailemaan ja kylpylään.

Yhdistyksen isä-lapsi toiminnan ajatuksena on, että isät lapsineen voisivat kokoontua matalalla kynnyksellä itse ideoimansa tekemisen äärelle. Isät voivat toiminnan kautta saada vertaistukea, sekä isät että lapset voivat saada uusia kavereita ja toiminta voi olla se isän ja lapsen "oma juttu".

Isille on oma WhatsApp-ryhmä, jossa on mukana jo kymmenkunta toiminnasta kiinnostunutta isää. Lisää isiä toivotaan mukaan ryhmään. Isät voivat WhatsAppin välityksellä ideoida tekemistä ja ryhmässä on yhdistyksestä hallituksen edustaja (allekirjoittanut), joka vie kokouksiin isien terveisiä, toiveita ja esityksiä, miten voisimme tukea toimintaa.

Toiminnan toivotaan jäävän pysyväksi ja sen vuoksi olisikin sitä parempi, mitä useampia isiä lähtisi mukaan.

Mikäli olet kiinnostunut toiminnasta, täytä etusivulla oleva lomake tai laita numeroon 045 11 927 11 viestillä nimesi sekä pyyntö lisäämisestä isien WhatsApp-ryhmään.

Tiedotamme täällä nettisivuilla sekä some-kanavissamme tulevista isä-lapsi kokoontumisista.

Tervetuloa rohkeasti mukaan!

Hanna Korte